• lokalizacja

    Wszystko się zgadza ale ty to czytasz z osobnego dokumentu, teczki pod tytułem Projekty przyłączy i tak jak mówię jest tam mapka do celów projektowych 1/500 którą zamówiłeś u geodety czy też czytasz to z Projektu budowlanego domu w którym są także nadmienione projekty instalacji wewnętrznych.czy jeśli mam warunki przyłączenia jeszcze ważne i jest tam informacja o budowie rurociągu 14metrów to kolejny etap to pójście do biura obsługi i podpisanie umowy czy najpierw jakieś ogarnianie projektu rurociągu? Zobaczy pomieszczenie na kotłownie gazową (wysokość, kubatura, wentylacja) . Występujesz o warunki zasilania do operatora gazu (ogrzewanie + ciepła woda?). Mając warunki -> projektant + mdcp.

    Pozwoleń na budowę instalacji i przyłączy nie potrzeba bo już je masz w pozwoleniu na budowę.

    Tam jak nadmienił  jest jasno napisane iż dom wraz z instalacjami wewnętrznymi.Tak jak już pisałem. zgłoś się do swojego kierownika budowy bo adaptacje instalacji w projekcie budowlanym albo on albo ktoś znajomy mu robił więc na 100% kogoś Ci poleci.A ja mam pytanie odnośnie wypełnienia wniosku o określenie warunków przyłącza gazu.

    Dom stoi od 10 lat do tej pory ogrzewałem ekogroszkiem. W projekcie nie mam wewnetrznej instalacji gazowej. Pytania laika.

    Wypełniam wniosek. Co mam wpisać w miejscu 

    1. Lokalizacja gazomierza?

    2. Lokalizacja szafki i kurka?

    3. Przewidywany termin poboru paliwa?. Jak wpiszę sierpień to bedzie ok w sensie takim ze zdaze zrobić instalacje oraz gazownia mi zdazy wszytsko podlaczyc?

    4. Pkt. 5.2 we wniosku.Cel wykorzystania paliwa gazowego. Jesli będzie to kocioł jednofunkcyjny to rozumiem ze mam zaznaczyć przygotowanie ciepłej wody i ogrzewanie pomieszczeń? Czy tylko ogrzewanie pomieszczeń?

    5. Przewidywane roczne zapotrzebowanie na paliwo? Nie mam nawet pojęcia

    A jak nie to Google i hasło: 'Projekty przyłączy gaz Raszyn"

    Odnośnie speców od instalacji to koledzy z pogotowia gazowego chętnie wykonują takie po godzinach.

    Ponadto nowe prawo budowlane zniosło konieczność pozwoleń na budowę instalacji wewnętrznych.

    W projekcie przyłącza gazu od skrzynki do domu ma być opisana aktualna sytuacja na twojej działce budowlanej tak więc gdzie jest skrzynka, którędy idą przyłącza, jaką rurą, jeśli są dłuższe niż to dodatkowo stosuje się zawór na budynku, poza tym ma być mapka do celów projektowych z zaznaczeniem linią żółtą którędy idzie po działce rura od skrzynki do domu.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :