• urposzczone

    Jeśli jest żółta linia i opis to znaczy że przeglądana dokumentacja zawiera projekt instalacji gazowej.

    Żółta linia na rysunku który załączyłeś oznaczała by raczej instalację w domu, natomiast ja bym szukał żółtej lini na mapkach do celów projektowych i to tam widać drogę przyłącza od skrzynki gazowej do domu.

    Pozwolenie na budowę raczej nie zawiera nic o gazie bo takie informacje to raczej w Projekcie budowlanym gdzie są instalacje wewnętrzne i warunkach zabudowy oraz warunkach przyłączenia do sieci gazowej

    Znalezione obrazy dla zapytania: viega"

    Oprócz opisu który przytoczyłeś projekt powinien zawierać opis wykonawczy wraz z wykazem materiałów użytych np. rury gazowe PE HD SDR, podejścia do budynku z przejściem na PE/Stal itp pierdoły, no ale to wszystko zależy od metod projektanta.W pozwoleniu jest to w samym tytule,nawet wniosek musiałam uzupełniać właśnie o inst.gaz i szambo.

    To co podałem wcześniej jest pkt 4.1 ale jest tez pkt4.2

    A w nim m.in przyłącze wykonac z rur poli... PEHD SDR-11 DN32

    instalację wewnętrzną PN-80/H-74219

    Obliczenia zużycia gazu, opisane spadki w kierunku urządzeń gazowych, i inne na całą stronę A4.

    Tak coś czuję że ten projekt  przepychanie kanalizacji   by się nadał tylko pewnie coś ala adaptacja by była potrzebna.

    Odnośnie pozwoleń to szukałem w necie i teraz o ile dobrze widziałem nie trzeba pozwoleń na budowę przyłączy o ile je zrobi ktoś kto ma uprawnienia i będą uwzględnione na mapie.

    U mnie jest min tak udzielam pozwolenia na budowę budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z wewnętrzną instalacją gazu oraz bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości ciekłe.

    Na mapce do celów projektowych jest narysowana linia przebiegu z zaznaczeniem przekrojów od granicy do domu.Jest opracowanie i papiery projektanta od gazu,pieczątki odpis uprawnień-zgłoszony KB od gazu dodatkowy bo mój nie ma takich uprawnień.

    Prąd i woda potrzebna jest do podłączenia pieca.

    Przecież czymś go musisz go zasilać a do napełnienia obiegu wody w centralnym ogrzewaniu też nie będziesz nosił wiadrem od sąsiada.

    Piszesz że  www kończysz budowę i do etapu zamkniętego pozostały ci 2 miesiące......O jakim etapie zamknięty mówisz bo mam nadzieję że nie jest to stan surowy zamknięty.

    Jeśli jest to faktycznie SSZ to najpierw wykonaj instalację CO, CWU, KAN wewnątrz domu a następnie zamartwiaj się gazownią.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :