• zaangazowany

    Rzeczywiście! Moja pomyłka. Myślałem, że to kokosy, tylko pod inną nazwą. Niewiele potrafię o tym powiedzieć. Z reguły złoża zraszane na kształtkach plastikowych (np. Bioclere) wymagają jednak recyrkulacji. Postaram się poszperać, ale widać, że ty jesteś w tym lepszy.O jak ja jestem wdzięczna założycielowi wątku.

    Mam teren gliniasty, gdzieś na FM dowiedziałam się, że jakieś normy UE wykluczają drenażówki i mam zgryz bo kompletnie nie wiem jaką POŚ mogę u siebie zrobić.to jakos strasznie malo sciekow produkujesz jak raz na rok je wywozisz i to na dodatek za 100PLN, no chyba ze masz nieszczelny zbiornik na szambo i jego wiekszosc gdzies tam Ci bokiem wylatuje, a to juz za bardzo na miare jakiegokolwiek wieku dla mnie nie jestTeż się kiedyś wahałem pomiędzy tymi oczyszczalniami jednak po obejrzeniu ekopolu i centroplastu już nie miałem złudzeń którą wybiorę. CO jakiś czas są promocje i oczyszczalnię centroplastu kupić można nawet za 6-6,5 tyś. Wiec jeżeli Ci się bardzo nie spieszy poczekaj trochę i przeglądaj allegro raz na jakiś czas tam jeden wystawca sprzedaje je właśnie w tej cenie.o to co tańsze bywa czasami droższe. Jeśli mogę coś zasugerować, porównaj objętość, w tym objętość reaktora biologicznego, stopień oczyszczania ścieków, czy producent tylko deklaruje wyniki czy posiada certyfikat (jaki?), automatykę (czy ścieki są podawane sekwencyjnie, tryb urlop), warunki gwarancji, koszty przeglądów i użytkowania (patrz temat o Roth micro step), zaangażowanie użytkownika i serwisu w obsługę. Beja już o tym pisał.

    Zazwyczaj trudno to zrobić w oparciu o informacje ze stron internetowych, koniecznym będzie zwrócenie się do producentów o informacje lub dokumenty. Myślę, że dopiero dysponując wynikami takiego porównania będziesz wiedział, która tańsza


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :